Cagemeg Sehermahsum7321 Benim 2 defa normal doğumum var, şimdi 3. yü bekliyoruz. İlk ikisindede ne suyum geldi nede nişanım kuzum. Sancıyla başladı benim doğumlar hep direkt. Açılmalarım epeyce bi ilerledikten sonra doktor patlattı suyumu ikisindede.
Sehermahsum7321 Cagemeg bende 40+1 oldum ne sancı ne su etrafımda ki herkes diyor suyun gelmeden doğum olmuyor bende araştırdım suni canı verip öyle bazıların ki yırtıyorlar suyunu