Gzmmmmmm hangisi iyidir dersen herkesin yorumu farklı olur tek tavsiyem asla çok bez almaman olur 🤭 İlk hamileliğimde prima aldım paket paket sonra cocuğa pişik yaptı , molfix aldım yine akıllanmayıp baya bi oda aynı şekilde pişik yaptı sonrasında sleepy aldım ona mantara çevirdi sonrasında canbebede sabit kaldık 😅 yani diyeceğim o ki alacağın bez paketi kücük olsun önce dene her bebeğe her bez uymuyor 🥰