Denizcyc İdrar kültürüm filan temiz tansiyonum 12ye 8 çıktı ama idrarda protein çıktı. Böyle bir şey yaşayan var mı? İnternette gebelik zehirlenmesi diyor. Daha 9 haftalık korkuyorum.
sevdam_21 Denizcyc bn 38 haftalık gebeğim bnde proteın kaçağı çıktı doktor sadece takıpte kalcaz dedı olumsuz konuşmadı
Denizcyc sevdam_21 teşekkür ederim. Bana da sadece bol su iç dedi. İnternette hep kötü şeyler çıkıyor insan panik oluyor. En iyisi öyle aramamak sanırım