Kivirciginannesi_ benim de haziran başı gözüküyor. Yenidoğan kıyafetleri aldım 2 li takımlar tulumlar bi tane 5li hastane çıkışı ağız mendili biberon şampuan küvet reflü yatağı aldım. Bebek arabasını aldım. Beşik, iç zıbınları, çorapları, nevresim takımı, 10 lu hastane çıkışı, havlu, müslin bez, battaniye, yastık vs filan alacağım. Uygun bulduğum şeyleri gördükçe alıyorum. Benim oğluşun cinsiyeti 13. Haftada net belli olmuştu. Bir kaç gün önce ayrıntılıya girdim bi değişiklik olmadığını kesin olduğunu söyledi.