Canım bu fl ölçüsünden en çok ben çektim hamileliğin başından beri. Seninki yine bir haftaymış benimki 15 geride geliyordu her zaman . Ben de senin gibi kafayı yiyordum internetten okuyup okuyup. Hatta en son istanbulda çok meşhur bir perinatalog var Zeki şahinoğlu. muayene ücreti 1000 TL ona bile gidip 3 boyutlu kemik ölçümlerini yaptırdım. Dedim hocam böyle böyle cücelik falan diyorlar dedim. Adam güldü alakası bile yok dedi. en az 4-5 hafta gerilik olması lazımki böyle bir şüphe oluşsun dedi gayet sağlıklı sorunsuz bebek dedi beni yolladı. Zaten 30. Haftadan sonra 2 hafta gerilik 1 e düştü belki tam haftasına gelecek bir kaç hafta sonra. Sen de takma yani ben çok taktım kendime zehir ettim hamileliği bir hafta gerilik gerilik bile sayılmaz