Kızlar 34+5 deyim yaklaşık 1 haftadır yüksek tansiyon ile cebelleşiyorum. 1 gece hastanede yattım 15-9 u gördüm. Şu an günde 4 kere alfamed ıcıyorum evet ılacın etkısı oldu 12-13 e düştü. ama stres ve ışık tansıyonu cok tetıklıyor. Sanırım zorunlu sezeryan olacak ama aynı durumu yaşayan hamişler siz ne yapıyorsunuz tansiyon beni çok korkutuyor. Proteın kaçağı çıkmadı idrarda ama Her uyandıgım gün bebeğime bir şey olacak korkusuyla uyanıyorum. :((((