Kızlar afedersiniz ben sabahlar idrar yaparken özellikle böbreklerimde bir sancı hissediyorum ama bu durum iki gündür var bol bol su içiyorum ama niye böyle oluyor ki ? Bide kızlar geceler ayaklarım çok yanıyor sabaha kadar üstüm açık yatiyorum ondan olabilir mi ?