Kızlar kızımızın adı belliydi Ravza Nur olacaktı eşimle karar vermiştik ama şimdi Asya ismini istiyoruz eşim ilk konuştuğumuzda boşver falan demişti ama bugün gelmiş bana Asya ismi aklıma takıldı koyalımmı diyor tulumda yaptırmıştık isimli ama bende Asyayı daha çok sevdim sanki sizce güzel isimmi 🌸🐣