Isilhanim87 Kızlar beyaz top top yada toz toz bırakma sorunu var bende. Ne yapmak gerek . Hem deterjan hem granül kullandım hepsinde aynı şey
minnie123 cipiti işte herkesin makinesi farklı olduğu için bazılarında sıkıntı olmuyor. Arkadaşım kullanıyor bayadır o da deterjan gözüne ekleyip yıkıyor hiç de kalıntı bırakmadı diyor
minnie123 Ben arada marc çamaşır makinesi temizleyici alıyorum ikili paket satılıyor 5 ayda bir falan o şekilde boş çalıştırıyorum makinenin içini temizlesin diye sanırım işe yarıyor yoksa makinem çoktan tıkanmıştı
yasemin333 1yh- sıcak suda eritince yapışıp topaklanıyormuş soğuk suda eritilip koyulmalı diye okudum ben de burda yorumlarda😁
yasemin333 minnie123 ayyy en iyisi sıvı kullanmak o zaman sıvı da aldım duru granül de aldım denemek için granül kalıntı bırakırsa almam bidaha artık💁🏻♀️
Elifyali minnie123 deterjan gozune koydum direk olcegi ile… 30 derece narin ayarinda yikadm hatta… Bebek programı ve digerleri çok uzn oldugu icin ceker die birde hic kullanlmms urun lekeli falan degil die kisa program die narin de 1.20 dk da yikadm
minnie123 Elifyali bebek programı gerçekten uzun sürüyor 3 saat sürüyor bende narin de de tıkanabilir dediğiniz gibi programı bundan sonra öyle yapayım ama bir kez daha durulaması lazım
Elifyali minnie123 kesnlikle kullanlms ya da lekeli olsa yikarm belki bebek programnda ama daha sıfır urunler die bn o sekilde yikadm cekme faaln da hic olmadi… Deterjandan da cidden cok memnn kaldm kokusu baya kalici eşim hatta kendimiznkilere de mi bunu kullansak mis gbi dio😂
ogretmmenanne minnie123 Hacı şakir granülle yıkadım çok kokmuyor da çamaşırlarda makinenin bebek modunu açtım ama 40 dereceye düşürdüm. Onunla yıkıyorum memnunum
ogretmmenanne minnie123 acelemiz yok sürsün uzun programlar en tasarruflu az elektrik az su harcayan programlardır
Eylul2107 minnie123 aynen canim kullanma en iyisi sende makina bozulsa daha sıkıntı olur , klozet falan yikayacam onunla artk
Eylul2107 minnie123 valla makina gozune falan bakaym yarin varmi kalinti varsa yapacak birsey yok artk 😂