minnie123 benimde iki paket var tesekkur ederm 😄😄😄 korktm valla makina bozulursa esimin dirdirindan kurtulamam birde bosch marka parcalari baya pahali, yeni deterjan arayisina girecem artik 😄 birde roxy almistm temizlemiyordu hic bu temizliyo kokusuda güzel ama kullanmam artk 🤭