Rkfjsla 30+2 girdim bugun doktorum bebeğin kilosu 1.600gr dedi iyimi sizce erken doğum riskimde var ,bebek kaç kilo doğarsa iyi olur erkekn doğum olursa.sizin bebişlerinzin kilosu nasıl kızlar?