Melike0642 Dilos0705 Ben 12.haftamda bindim sıkıntı yaşamadım düşük riskim falan yoktu normalde de 28.haftaya kadar normal binebiliyorsun 28.haftadan sonra da 35.haftaya kadar doktor raporu olması lazım sonrasında binemiyorsun doktoruna danışman en iyisi 😊
Mennu Dilos0705 37 den sonra doktor izni olsa bile kabul etmiyorlar ucak firmalaro. Ama onun haricinde rahatlıkla yapabilirisiniz. Ben 26 da yapmıştım her ihtimale karsi doktoruma da sordum ve izin kagidi da aldim ama hiç firma sorun yaratmadi.
gullcannn Dilos0705 Canım düşük riskiniz yoksa sıkıntı yok. Ben esimin görevi sebebi ile doğudaym. Eşim göreve gidince birde doktoruma kontrol için ailemin yanına Ankaraya gidiyorum uçakla hemen hemen her ay 19 haftalik gebeyim. 1 saat zaten doktorum hicbir sıkıntı olmadığını söyledi ama tabi 36 37 den sonra istesende uçaklar kabul etmiyor risklide.
Boncukbeyinannesi Yani buna cevap vermek zor. Kaçıncı haftadasiniz bu önemli kaç saat yolculuk yapacaksınız. Daha da önemlisi doktorunuz bu konuda ne diyor ,🤷♀️