1 haziran 2018 saat 8:49 böyle bi duygu heyecan yok Allah başta isteyen herkese nasip etsin 🙂 kendi isteğimle spinal sezaryen oldum başta şunu söyleyim hiç korkulacak bi durum değil ben iğneden çok korkan biri olarak bunu söylüyorum. Geleyim düne heyecandan 10 dk bile uyumadım en sonunda kalktım yataktan duşumu aldım namazımı kıldım bol bol dua ettim annem kardeşim eşimin annesi bizdeydi sonra herkes uyandı kahvaltı yaptılar kimse bana çaktırmıyor ama onlarda en az benim kadar heyecanlılardı hastaneye yaklaşınca benim heyecandan midem bulandı hastaneye giriş yaptık ishal oldum🙈 neyse biraz heyecanım geçti odaya geçtik hemşireler geldi damar yolu açtılar bende 3 defa denediler çünkü damarlarım çok ince kolay bulunmuyor o biraz canını yakıyor ama dayanılmayacak gibi değil sonra odada hazırladılar ameliyathaneye girdik o sıra da baya bi heyecanlandım ne olduğunu anlamadan anestezi uzmanı geldi bütün ekip harikaydı çok güzel tahatlattılar beni tam hatırlamıyorum ama 3 ya da 4 tane belden iğne yaptılar o sıra heyecandan hatırlamıyorum sonra ayaklarda bi sıcaklık yatırdılar tamamen eşimde girdi doğuma ve o muhteşem an ... ne olduğunu anlamadan 10 dk da doğdu miniğim sanırım hayatım boyunca unutmayacağım tek an harika bişey karnımdayken anlamamışım bile söylüyorlardı da ne kadar olabilir diyordum bembeyaz doğdu miniğim tabi bizde duygu seli sonra sildiler eşimle bana verdiler öpelim diye sadece kollayabildik insan kıyamıyor! Eşim çıktı meleğim çıktı kaldım tek başıma yaklaşık 40 dk sonra bende çıktım ama o 40 dk 9 aydan uzun sürdü resmen hemen gelmek istedim kızımın yanına odaya çıktım kuzenler herkes beni asansör kapısında bekliyor odaya geçtik 2 saat sonra falan sondayı çıkardılar sonra ilk yürüyüş . Size şunu söyleyim ne kafar çok yürürseniz o kadar iyi ben ilk çok kolay kalktım sonra biraz yatmıştım geri kalkmak biraz zor oldu başım belim hiçbir yerim ağrımadı sadece dikiş yerlerim biraz sızlıyordu sızladıkça ağrı kesici vurdurdum şimdi fındığım yanımda uyuyor emzirmek biraz zor oldu kavrayamıyor ama yılmadan emzirmeye çalışıyorum 2 gündür uyumuyorum ama hala kızımın bir anını kaçırmak istemiyorum😉 kızlar hiç korkmayın iyi kide spinal sezaryen olmuşum diyorum sormak istediğinizi sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım hepinize hayırlı doğumlar inşallah 🙏🏻🙏🏻