Merhaba anneler size birşey sormak istiyorum detaylı ultrason çekildi bugün ama doktor beni hiç rahatlatmadi biraz sert gibi rapor da yazılacak siz dışarda bekleyin dedi 23+6 gözüküyor sonuç da şöyle bir şey yazıyor (kalp 4 odacık görünümü sol ventrikülde 2,4 mm çapında hiperekojen fokus mevcuttur) bu nedemek insan beni bir aydinlatir yani pazartesi kendi doktoruma gostercem neolur dua edin lütfen ihtiyacım var 😔