mavsnz38_ merhabalar, ben 16 haftalik hamileyim doktor sağ bobreginde buyume var byle giderse stent takalcagiz dedi. Siz ne yaptiniz sznde mi sorununuz vardi bobrek agrim var suanda da. Yorumlari okuyorum erken dogum olur diyen düşük olur diyenlerle dolu. Cok korkuyorum