Sedaerhan Sabahtan beri agzımda kuruluk var 34.haftadayım ilk kez oldu.Su içsem de geçmiyor siz neler yaptınız bunu yaşayan var mı?
Kuzeyufuk Sedaerhan bende aynı durumdayım benimde 34.haftam ağzımdaki kuruluk asla geçmiyor dudaklarım çatlak çatlak gibi
Hkk0809 Sedaerhan hamilelik yeterince zor bi süreç bir de üzerine böyle şeyler olunca insan daha da yıpranıyor. İnşalla hayırlı evlatlar olurlar da kıymet bilirler :)
Haydaralii Ccff3435 hem hamilelik tr normal doğum için hemde dudaklarımız için bol bol su tüketmeliyiz arkadaaslar