Anne18 bnde kızıma hamileyken her gece kaşıntım olurdu özellikle sırtım kanar derece de kaşınırdı kaç defa doktora cildiyeye gittim krem verip gönderdi anlamadı ne için olduğunu başka bölüme gittim yumurta alerjisi dedi yumurtayı bıraktım ama kaşıntı gene devam etti neyse doğum yaptım kaşıntı durdu ama kızım 17 günlükken alerji teşhisi koyuldu üstelik yüksek derecede süt ve süt ürünleri bide yumurta meğer bnm de varmış onlara benden kızıma geçmiş. İnşallah sizin alerji değildir bir süre yemeyin bi bakın