Kizlar 31 haftalik hamileyim bebegim uzun suredir bas asagi duruyordu cok haraketliydi 2 gun oncee haraketleriii azaldii doktoraa gittimm dönmüştu kafasii yukarii dogruu doktor bi sknti yok dedi yeri daraliyor olabilir cok buyuk haraketler olmayabilir artik dedi ama ne biliyim yinede çok kafama takildi cok haraketliydo cunku simdi bu küçük az haraketler tuhaf geliyor bana ya aranızda bunu yasayan varmi