Asude967 valla bilmiyorum ki ama aşağı yukarı bu haftalarda kiloları bu civarda oluyor. Ben yurtdışında yaşıyorum belki burdaki doktorlar farklı biliyo bende bilemiyorum ki 🤷♀️ zaten 2500ün üzerinde olduğunda kilosu sağlıklı kabul ediliyormuş. Yeterli sağlıklı olsunlarda kiloyu doğduktan sonrada alırlar.