mom44 İyi akşamlar arkadaşlar. Bugün çok hafif kagvr lekem geldi acile gittim sıkıntı yok herşey normalmiş fitil aldım geldim. Fakat normalde 7 hafta 5 olması gerekirken 6 hafta 5 günlülmüş varmı bu durumla karşılaşan
Eminos123 mom44 tatlim ilk haftalarda bunlar cok normal gelisim geriligi denmez de gec dollenme denebilir hic endiselenme ilerleyen zamanda haftasini coktan yakalar
Son_17gun mom44 bu gelişim geriliği değil ki canım herşey normalmiş zaten ilk zamanlar ultrason da tam ölçümler doğru olmuyor zamanla kendi haftanıza gelirsiniz 😊😊
funda84 mom44 selam bende de öyleydi hatta kalp atışını 8. Haftanın sonunlarında duyabildik.Sonrada düzeldi hatta iki hafta öne geçti.Doktorun yönlendirmelerinü dinlemen yeterli..
mom44 funda84 Son_17gun Eminos123 yaa kızımda yaşamadım kızımda 20 hafta sonra yaşamıştım. Malesef gebe kaldığımı bilmeden ilaçlar kullandım ondan korkuyorum bugün bide kekem gelince şükür birşey yokmus baktılar ama insan korkuyo