Zxczxczxc Kızlar 22haftalığız kızımla 🧿Ben bu 1 , 2 haftadır ota boka ağlayasım geliyo durduk yere nedensiz saçma sapan bi şeye . Ve okadar kırılganım ki herkesin her dediği batıyo resmen ya benm gibi olan var mı
pink_dream25 Zxczxczxc izlediğim belgeselde tilkinin yavruları öldü diye ağladım 2 saat daha ne diyim
umyahsn1010 Zxczxczxc ben 21 haftalık hamileyim iki aydır filan öyleyim. Bide öyle ağlamak ki hıçkıra hıçkıra. Ne bilim sanki çok büyük şeyler olmuş gibi hıçkıra hıçkıra. Ömrümde öyle ağladığımı bilmem hiç. Eşim önceden üzülüyordu bu halime. Şimdi gülüyor 😅 çok normal yani bence 😅😅😅
MerveKaya38 Zxczxczxc eşimde herşeye niye agliyon der ama aliniyorum her lafına zoruma gidiyor nedense gurbetteyim annemle konuşunca agliyasim gelir.
Irmakayla umyahsn1010 eşim artık bıktı herşeye ağlayacak neden buluyorsun diyo sana portakal suyu sıkayım diyo ona bile üzülüp ağlıyorum🙈
NurRuveyda MerveKaya38 Bende gurbetteyim. Onu hiç düşünmemeye çalışıyorum. Ailemle konuşunca yakındayız gibi hissettiriyorum kendimi. Aksini düşünmeye başlarsam hiç susmazdım ağlamaktan.🙄
Zekus7 Ya zaten bu benim normal halimdi bide üstüne hamilelik ve kötü giden bi evlilik yaşadım iyice kötü oldum. Dünya ya plastik çatal olarak gelsem daha az kırılırdım heralde 😅🤦🏻♀️
Zxczxczxc Zekus7 Öyle deme yinede gecici bi dönem oldugunu düşün .Bebişlerimizi saglıkla kucaklayalım insallah gerisi önemli degil
Denizzz88 Zxczxczxc benide hamilelik çok duygusal yaptı saçma sapan şeylere gözüm doluyo yanımda eşim varsa tutuyorum kendimi gülmesin artık bunada ağlanır mı diye ama tek başımaysam akıyo gözyaşları😂
Kiymtaysenur Bende öyleyim durduk yere düşünüp birşeyler ağlıyorum ya da durduk yere ağlıyorum nasıl bir hormonmuş anam anlamadım gitti 😅😅😅
_sumeyyebedir7_ Zxczxczxc aynı ben eşim seni çok seviyorum desin başlıyorum ağlamaya yada sebeb yokken 25 haftalık olduk 1 haftadır böyleyim
Sumisalii Bende suanlik pek bir sey yok ama bende hamilelikde esime dusuyorum nedense hani dusuyorum derken daha cok seviyorum gibi hani sabah ise gidiyo hep aklkmda duygularim dsha yogunlasiyo hamile olunca bende hep ona takiyorum kafayi ne anlattim bende anlamadim ya 🤦♀️sacmalamadim umarim
sibel1409 Ben 1 haftadır böyleyim. Herşeye alınıyor ağlıyorum. 2 gündürde baş ağrısı çekiyorum. Doktorum neye stres yapıyorsun bu kadar diyor ama hiç bilmiyorum:( bu durum geçicidir değil mi?