minikoglumm sumeyye60 şuan o tarz bisey yok elimde sonuçlarım bugün çıktı hastaneye gidip laboratuvar sonuçlarını almam gerek o zaman ben direk e nabizdan sonuçlara girip kendi doktoruma gidecektim
sumeyye60 minikoglumm Bildiğim kadarıyla bu grafikli olan ikili test rapor sonucu e-nabızda görünmüyor. Ben ikili test yaptırdıktan 10 gün sonra gitmiştim. Doktorunuz o raporu yorumlayacak. Risk yüksek şunu yapalım veya risk düşük sonuç iyi vs
minikoglumm sumeyye60 ben en iyisi pazartesi gidip alayım sonuçlarımı hem orda yapan doktora gostereyim hemde kendi doktoruma ama ultrasonla baktirdi sonra kan verdirtti o kadar
minikoglumm sumeyye60 tmm o zaman sonucuda bu grafiklik bir durum yok ben sonuç normal mi diye paylaştım bilenlere