mlkkk snglysl gereksiz yer kaplar bence bende yatarken bacağımı atacak bileye ihtiyaç duyuyorum o yüzden herhangi bi tane yastıkta işimi görüyor
NefesDeniz snglysl Evet ben kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum. Resmen uykularım daha iyi hale geldi. Ebebekten aldım ben çok rahat
[silindi] snglysl şiddetle tavsiye ederim canım , ben de burda yazmıştım ilk başlarda zorlanmıştım şimdi o kadar rahat uyuyorum ki resmen kurtarıcım oldu ağrılarım geçti
snglysl Asya_2402 Valla bende çok kararsı kaldım dedim bilenlere danışayım bi. Rahat edemedilerse almaya gerek yok :))
snglysl [silindi] yaa bende sol tarafımı sabah kalktığımda hissetmiyorum. Ağrısı çok oluyor. İyi geldiyse kullanayım.
babyberry snglysl ebebekten sipariş verdim ben de burda sorup yüzüstü çok döndüğüm için doktorum önerdi kargoyu bekliyorum ama çoğu kişi memnunuz dedi
minnie123 snglysl benim ablam verdi hamilelik yastığını rahat ediyorum aslında hem de emzirme yastığı olarak da kullanılabiliyor.
Dtinc snglysl e bebekte satılan baby mom marka hamile destek yastığını kullanıyorum 26. Haftam çok memmunum. Hem küçük hem kullanışlı. Yüz üstü yatmaya meyilliyseniz özellikle öneririm. Fiyat olarakta gayet uygun