Defne-Ada Gaziosmanpaşa Başarı hastanesine giden, orada doğum yapmış olan ve doktor önerisi olan var mı
Ezgihuma Defne-Ada hayır malesef hastane konusunda bende pek fikir sahibi değilim.doktor iyi diye devam ediyorum herhangi bir sorun yaşamadım içinde orda doğum yapacağım gibi duruyor
Defne-Ada Ezgihuma anladım teşekkürler ☺️ Bende 33+2 deyim normalde Medipole gidiyorum ama doktorum istifa etti o yüzden hastaneyi değiştirmeyi düşünüyorum 🤔