yasemin333 Sehertass salı günü gittim daha kesin bilgi veriyorum normal doğum da sezaryen de 2100 epidural istersek 2500 😊
Sehertass yasemin333 ben de orda doğurcam epidural istiyorum valla o sancıya katlanamam mecburen epidural olsun😅
yasemin333 Sehertass 2100 ü veren 2500 ü de verir yanii rahatlığımız daha önemli🤗 sezaryende epidural yapılıyor mu ? Bir de hangi doktora gidiyorsun