Sinem8844 yüksek çıkmış canım ama içini ferah tut 1/50 çıkan bir anne vardı burda çok şükür evladı sağlıkla doğdu herşey rabbimden geliyor kendini strese sokup yavrunu da üzme. 4 bin çok demişler Nifty testi yapan bildiğim bir şirket var genoks. Onda 2800-3000 bandında anneden kan alınarak yapılıyor illa yaptıracağım dersen onlarla iletişime geçebilirsin. Hastaneler bu testleri çok pahalıya yapıyorlar bu yüzden gen şirketleri daha uygun oluyor. Ama 3lü ve 4 lü tarama testlerini de yaptırmak için bekleyebilirsin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻