BegumIscanTunc Kızlar ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ama içeriğini şöyle bir okuyayım dedim içerisinde yani etkin maddesi olaraktan Domuz bağırsak mukoza zarından elde edilmiştir diyor şuan çok huzursuz oldum ya kullandığım iğne Hibor 7500 mg 🥺🥺🥺
edakah BegumIscanTunc bende oksapar kullanıyorum normalde coraspin hap olarak içiyordum son ayına girince doktor vücudun hala çok alıştı dedi iğneyle dewam edicegimi söyledi ama içeriğine bakmak hiç aklıma gelmedi
Tugcek33 BegumIscanTunc oksapar 4000 kullanıyorum bende. Ama kullanmasakta olmaz ki bebeklerimiz için mecburuz😳
Mom8 BegumIscanTunc bütün kan cıvıltıcı iğnelerde var ve alternatif bir madde yok kullanılabilecek niye taktınız bu kadar
BegumIscanTunc Elifkskl edakah hiç bilmiyorun canım söyle bir bakayım dedim görünce şaşırdım sonuç olarak biraz tedirgin ve huzursuz oldum
edakah BegumIscanTunc istersen sor doktoruna huzursuzsan ama bebek icin mecburuz saglikla kucagimiza alalım ins.
BegumIscanTunc Elifkskl ben baktım canım yok oksaparda ama doktoruma yazdım oda değişme ihtimalimiz yok dedi su dönemde dedi
Elifkskl BegumIscanTunc bende baktım şimdi yokmuş evet ben daha yeni başladım gebeliğim ün başındayım zor bulanan bir iğne bi de yaa
BegumIscanTunc Mom8 ister istemez takılabilecek bişey canım haram olan bişey vücuda giriyor doktorumda alternatif yok dedi o yüzden kullanmaktan başka çarem yok evladım için
Nilasyamom BegumIscanTunc İlk kez duyuyorum böyle bişey. Oksapar bulamadığımız için enox kullanıyorum ben de 😳 içeriğine bakıcam mutlaka
BegumIscanTunc Nilasyamom bak canım doktoruma sordum ama alternatif yok dedi o yizeen dolayı bebeğim için kullanicam yapabilecek bişey yok
Mom8 BegumIscanTunc alternatifi olmayan ve sağlık için olan şeyler dinen yasak değil o sebeple içini rahat tut kafana bile takma sonuçta bebeğinin sağlığı önemli ve kullanmama şansın yok İslamiyet kolaylık dinidir zorluk değil
BegumIscanTunc Nilasyamom aynen kuzum benim herşey bebeklerimiz için Rabbim sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲