hazal544 Bebelik bende Hatem hastanesine gidiyorum Nazan Özdemire gidiyorum ama yılmaz Genco da çok iyi bir doktorumus, en önemlisi ikiside normal doğum yanlısı
MervErdo Ben anka defalife ve akademiye gitmiş biri olarak en çok akademide aysun hanımdan memnunum ondan devam ediyorum
MervErdo Bebelik ben hep öğleden sonra 3 gibi gittiğim için hiç öyle aşırı kalabalığına denk gelmedim sabahları nasıl oluyo bilmiyorum
MervErdo Hatemdeydi galiba yılmaz gencoyu çok duydum etrafımdan çok pahalı gelmez derse arkadaşğm jzel kliniğe abdullah göymene gidiyo o da olabilir
Happy_27 MervErdo Yılmaz gencoya gıttım memnun kalmadım hiç su an Abdullah Göymene gıdıyorum çok memnunum Allah’a şükür 🙏🏻
prm112-27 Happy_27 merhabalar abdullah bey dogumu nerde yaptırıyormus konusma fırsatınız oldu mu fiyat vs
GizemPolat prm112-27 merhaba mesajınıza cevap vereyim 😇 yarın doğumum olacak hoca bir çok hastane ile çalışıyor hastaneye göre fiyatlar değişiyor mesela şuan için söyleyeyim defa 3500 Lıv 4500 size bağlı Herşey
Sevgi_nur27 Medicalpark hastanesi Hatice Ender Soydinç pahalı gelmez dersen ona git inanılmaz bi doktor çok memnunum 👍🏻🌸
prm112-27 GizemPolat inşallah güzel bir dogum sonrası bebegınızj kucagınıza almıssınızdır sizde iyisinizdir teşekkurler 🤗