Arkadaşlar merhaba. 14 haftalık hamileyim. 2. Hamileliğim çok farklı hareketler hissediyorum. Yani böyle sert ani yani bu derece kuvvetli bir hareketin bebeğin yapmasına imkan vermiyorum ama başka türlü bu hareket ne olabilir. Esnerken vs. Olmuştu ama normal otururkende olmuştu. Ben önceki bebeğimde 30 haftayken böyle güçlü hissedemiyordum. Benzer durum yaşayan anneler varmı.