Arkadaşlar merhaba ya aklıma bi kac gündür soru takılıyor.. burda okuyorum iste serklajliyim falan diyorsunuz.. iste öncesinde öykünüz oluyor vs. Simdi benim ilk gebeliğim ve 13.haftadayım.. yani bu rahim ağzı ölçümü siz mi istiyorsunuz dr dan yapması icin ya da kendisi bi kac belirtiden sonra mi bakıyor yani neye göre serklaj ameliyatı yapmaya karar veriyorlar?