eCeCik Deniz-SunaAcin-Eren livayı ben çok beğenmiştim anlamı çok güzeldi fakat bikaç aklımıza gelen sebeplerden dolayı vazgeçtim bide benim bebek erkek kız ismi diye eşim istememişti. Ama isim güzel👍🏻
Deniz-SunaAcin-Eren Turkiyede genelde 2 isim veriliyor Zumra livada cok guzel. Liva ismini Daha once duymamistim cok begendim. Internette arastirinca Erkek falan yaziyor sonra bakiyorsun hep kiz 😄 anlamadim gitti