Kızlar 26 haftalık hamileyim kasıklarımda yanma var geçen haftada vardı acile gittim idrar yolu enfeksiyonu var dedi tek kullanımlık toz ilacı verdi onu içtim bi iki güne geçti şimdi tekrar başladı doktor kasıklarımdaki yanmayı enfeksiyonla pek bağlamadı kadın doğuma görün dedi dün gittim hersey yolundaydı acaba normal mi yoksa yine enfeksiyon mu çıkmıştır bilen varmı