Mirayse1 Filizulucay dönsün yada dönmesin sezeryan yapmak zorunda değil 37de doktorunu değiştirmeni tavsiye ederm. Suyun gelmedi sürece 39 da sezeryan olabilirsn en sağlıklısı suyun heldikten snra olmak ama
OzgeAlya Filizulucay Bende ters doğmuşum tabi annem beni evde doğurmuş o zamanlar ölüp ölüp dirilmiş canım annem. Tabi 12 yaşına kadar boynumda damar kisaligi vardi kafam hep yan taraftaydi ameliyat falan oldum. Kötü birşey ya