Arkadaşlar merhaba bugun biraz yurudım yarım saat arabaya falan bindim kasık ağrım oldu Bı yarım saat çok aşırı şiddetli deıl ama hamılelıgın ilk başlangıcında ağrı gibi oldu ama şuan ıyıyım gayet agrı gitti alaha çok şukur leke falan da gelmedi herhalde bir sey olsa ağrı şiddetli devam ederdi normal deıl mi bunun olması 10 hafta 4 gunluguz