Bugün hastaneye gittiğimde 1cm açılmam olduğunu söyledi doktorum yarın sabah 6da yatışım yapılacak nasipse öğlene kadar Doğum süreci ilerlemezse öğleden sonra sezeryan olucam. Tek düşüncem yeter ki yavrumu sağ salim kucağıma almak ne şekilde olduğunun önemi yok. Görenlerden dua bekliyorum hanımlar