Kizlar selam. Bugun 38+1 de doktorum cati muayenesini yapti. Once belirtmek isterim ki hem cok kisa suren bir islem hem de az acili. Sakin korkmayin.. Neyse aradan bir kac saat gectikten sonra kasiklarim agrimaya basladi. Gecmiyor da.. Kontrol sonrasi benzer durumu yasayan oldu mu? Cok emin olmamakla birlikte cati kontrolu dogumu tetikler diye okumustum bir yerde.. Acaba mi ki diyorum.. Benzer deneyim yasayan varsa aydinlatirsa cok sevinirim. Sevgiler ❤️