Kızlar 35+2 hamileyim daha öncede suyum da azalma vardı az önce de lavaboya gittim avuç içinden biraz fazla bildiğimiz ıslaklık vardı zaten akıntım hep var akıntı değil bildiğimiz suydu yani ıslaklık napsam bilemedim eşimde nöbette zaten acile gidince her seferinde bunun içinmi geldin gibi bi tepki oluyor o yüzden gereksiz gitmek istemiyorum ne diyorsunuz napıyım ben şimdi