Kızlar merhaba, 39+1iz. Haftaya doğumum var. Oğlum olacak inşallah. Doğumdan hemen sonra sünnet yaptırmak istiyorum ama tereddütlüyüm. Hemen yaptıran anneler var mı? Daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar ama çok acı çekiyor mu, sıkıntı yaratıyor mu hemen sünnet olması merak ediyorum. Tecrübeli anneler bilgi verebilir mi acaba?