Proton Merhabar, haftadan sonra çalışabilri raporu almam gerekiyor. Bunu özeldeki doktorumdan alamıyorum sanki değil mi? Bir değişiklik var mı son dönemde? Devlet hastanelerinden de randevu bulamadım🤦🏻♀️
berry123 Proton İstanbul da oturuyorsanız Hizmet Hastanesi Bahçelievler den alabilirdiniz hastaneyi arayın önce sonra gidin yardımcı oluyırlar uzattım ben Marta kadar gecen hafta
Proton berry123 Gly_87 elian Busraninponcigi çok hepinize çok teşekkürler cevaplarınız için sanki özeldeki doktor olmuyor diye hatırlıyordum🌸
Gly_87 elian benim 1 hafta gec dollenmem var,adete gore gecen persembe 32+0 dim,ama doktorum 1 hafta sonra yani dun gelmemi istedi yani adete gore 33+0 dim,siz yinede 32+0 da gidin isterseniz.raporumu aldm mali musavirimede gonderdm
Asilinannesi1 Gly_87 canım ben son adete göre 28. Haftadayım. Ultrasona göre ise 29+4 de. Ben 29 u yani ultrasonu mu baz alarak 32 de rapor almalıyım onu bi türlü oturtamadım😄Ona göre calısabilir raporu almam gerekiyor çünkü
berry123 Asilinannesi1 En son ne zaman adet olduysan resmiyete o tarih den itibaren 32.hafta ya geldiğinde rapor alıyorsun