Haticevelizade Açıkçası doktorların herhangi bir sorun olmadığı halde anneyi tedirgin edecek şekilde bu tarz yorum yapmalarını doğru bulmuyorum. Genetik faktörler söz konusu, aile de baş yapısı genelde büyükse veya küçük yapısal benzerlikten başka bir durum yok. Ayrıca haftasına göre belli değer aralığında ise yine sorun yok. Her bebeğin aynı haftada aynı büyüklük ölçüsünde olmasına imkan yok, fabrikadan çıkar gibi değil insan ölçüleri. Yine şunu da diyim bebeğin nst, dobbler, amnion sıvısında herhangi bir sıkıntı yoksa , Allah korusun su toplanma gibi beyinde bir ödem yoksa yine tek başına genetik büyüklük sorun gibi söylenmemeli. Size şu linki ve videoyu gönderiyorum, inceleyin, içiniz rahat etsin🤲🏻🧿♥️
http://www.e-gebelik.net/bebegin_iyilik_halini_gosteren_testler/fetal_biometri.asp