senaack Kızlar 35 haftalığım şimdiden doğum kolaylaşsın diye evde eliptik bisiklet var ondan yapsam diyorum zararı olur mu doktor ufak ufak yap bişey olmaz demişti ama bir ay önce çünkü yürüyüş için dışarı buzlu tehlikeli
Minnakkkk senaack ben ilk hamileliğimde hep yürüdüm hiç hamile gibi değildim her işimi kendim yaptım merdiven inip çıktım her akşam eşimle yürüyüş yaptık son zamanlarda asansör hiç kullanmadım Allah’a şükür çok rahat doğumum oldu Meryem ana otunu çok duydum burda ama ben denemeye gerek kalmadı
aylinsss Minnakkkk bende sizin gibiyim 37.haftadayım her işimi kendim yaptım başından beri yürüdüm doktorumda en son nefes egzersizi yap bol yürü dedi normal dogum için siz merdiveni kaç kat inip çıktınız hergün mü yaptınız birde bunu ve kaç dak yürüyüş yaptınız bende squat merdiven çıkma başlasam mı diyorum başka tavsiyeler varsa söler misniz
Minnakkkk senaack bilmiyorum ki çok kullanan var bu grupta duydum bende ama kullanmadığım için bilmiyorum
Minnakkkk aylinsss benim evim üçüncü kattaydı özellikle inmeliyim demedim ama her iniş çıkışlarda merdiven kullandım yürüyüş için hergün 45 dk kadar yürüdüm onun dışında sunu sa yapayım dediğim biley olmadı yani günlük aktivitelerim hep devam etti