FtmSyf Minnakkkk sadece bir kez kahve rengi lekelenme oldu. Oda o gün çok ayakta kaldım kendimi biraz zorladım ondan oldu başka bı sıkıntı yaşamadım canım çok şükür
Minnakkkk FtmSyf benim de öyle şimdilik varla yok arası bi akaıntıydı rutin kontrol için gittiğimde ondan olduğunu ögrendim ama bu tarz lekelenmeler olabilir dedi
Minnakkkk cgelmas olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum işte inş çıkar benim de ☺️ Bana da öyle dedi bu haftalarda asagıda olabiliyor çıkabilir diye ama insan korkuyor işte
Minnakkkk egesmom hiç ilaç vermedi bana takip edelim bi dedi ilk üç ay kanamam olduğu için peogestan ve bi kez prulotan vurulmuştum önlem amaçlı demişti o zaman