Mucizeeemmmmmm 36 haftalığım eğilince alt karın kısmim ağırıyor neden ? Sanki içimde yara varmışcasına
ilaydakck_0 @Mucizeeemmmmmm bende 37 haftalığım ve bebeği aşşağıda hissediyorum sanki ayıp olmasın ama ishalde başladı alt karnım full sertleşiyor bende sebebini anlamadım bazen öyle bir ağrı veriyor ki doğuruyorum sanıyorum ama ne su ne nişan var bir türlü çözemedim