Mutlubirannee Kızlar doğumu fitille başlatıp kolay doğum yapan var mı ? Acaba ağrı eşiği nasıl ve suni sancıda takılıyor mu acaba.. yatışım olucak fitille başlatıcaz dedi doktor
Esosun Mutlubirannee fitil dedikleri hap vajinanın içine koyuyolar haptan canım sadece çok üşüme yapıyor ben yazın ortasında mersin sıcağında donmuştum dışarda 45 derece hava
Esosun Mutlubirannee suni sancı da takılıyor fitili hem ağızdan hem vajinal yaptılar bende 3-4 kere tekrarladılar yani 4-5 saat öyle kaskatı kesildim ben dondum buz oldum resmen
FTSKRT 2 doğumumuda oyle başlatilarak yaptım ikisindede fitilden 3 saat falan sonra doğum yaptım çok iyi bir yöntem bence hemen rahmi yumuşatıyor kendi sancılarınızı uyariyor
FTSKRT Mutlubirannee ya takılıyor ucundada ip var hafiften ağrılar başlıyor sonra açılma ilerledikçe sıklassiyor normal doğum sancisi gibi artı açılma baslayinca cikrtyrlar
Esosun Mutlubirannee o an o hissi yaşayınca yine öyle dersin inşallah ama öyle böyle titreme üşüme değildi yani benim yaşadığım😅😅 buzluğa konulmuş gibi oluyosun ya titremekten 😅
Neslihanaras Mutlubirannee suni sanci zaten kötü mahfediyo insani onun için sezeryan tarafiyim sezeryan olacam olaacm. ben