sumeyye60 Sema05 Sizinki haftasıyla uyumlu benim oğlan 24+1’de 977 gramdı doktordan gelişimi ileride demişti.
Kubra-kurt-aksoy Ben şuan 24+4 800 gram dedi doktor gelişimi haftası ile uyumlu dedi 😊 doktor haftası ile uyumlu demisse sıkıntı olmaz bence
Sema05 Kubra-kurt-aksoy ne yiyorsunuz acaba ben pekmez ceviz muz süt bol yeşillik yiyorum ama anca bu kdr
gullcannn Hailme_1999 bence normal ben 19 haftaliğim dün gittim 258 gramdi çok güzel gelişimi denildi. Her hafta aynı sekilde kilo almiyorlar bazen geri kaliyor bazen ileri bazende sabit. 16 haftalikken gittigimde 200 gramdi azıcık öndeydi şimdi 258 çok almamış eşitlemiş
Kubra-kurt-aksoy Sema05 bende yumurta, muz yeşillik et balık herşeyden biraz biraz yemeğe çalışıyorum açıkçası ☺️
Sema05 Kubra-kurt-aksoy valla bende yiyorum ama bu kdr açıkçası da sağlıklı olsn tek direnç problemi var kontrol altında tutuluyorm