Saadet27 6 haftalık hamileyim 1 saattir pembe lekelenme var Protestan kullanıyorum sabah 100 akşam 200mg var mı böyle ilk başlarda böyle şeyler yaşayan 😭
Nebya Saadet27 acıle git Bnce igne yapıolar o kesio lekelenmeyi bnm de kahverengi lekelenmem olmuştu ordan biliyorum
Melikerhan Saadet27 sakin panik yapma 😌 bende de oldu o kullandığın ilaçtan kullandım bende doktor verdi leke geçince bırak dedi Şuan yerleşme kese oluşum ve durumu olduğu için olabiliyor çok normal ama içim rahat etmez dersen doktoruna görün yarın derim
Melikerhan Saadet27 benden sana tavsiye ne olursa olsun gönlünü ferah tut çok panik yapma ben şuan öyleyim 14+6 yım çok istedim şükür oldu ama giderse rabbimden gelirse rabbimden rahat ol dua et bol bol 🙏🙏😘
Saadet27 Şaka gibi kızlar ya kaç haftadır kalp atışı duymak istiyordum acil diye gittim kalbi atıyor ama düşük tehlikesi var 🙁
Melikeb19 Saadet27 canımmmmm çok sevindim kalp atışını duymana muhteşem bir hisss❤ Düşük tehlikesi gebeliklerin 20. Haftadan önce neredeyse %80 inde var bol su bol bol istirahat çok önemli💐 moral bozma sakınnn