8 ay oldu hiçbir sıkıntımız yok hasimato haricinde kadın dogumcu engel olmaz diyor geçen gün tekrar endokrin uzmanına gittim antikorlarım yüksek olduğu için engel olabilir dedi başka bir endokrin uzmanı olmaz diyor ben ne yapacağımı şaşırdım kapı kapı doktor geziyorum 30 yaşındayım bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olun ben ne düşüneceğim şaşırdım artık 😭😭