Nimet-efebspnr38 Gulcinserdar49 bu normalmiş bacım suyu sili herkesi iyi dedi tahlil yaptı ida iyi dedi korkma yani zararsız mis
Nimet-efebspnr38 hazal2131ds su zor içiyorum ama zorla1.5 lt geçmeye çalışıyorum inan ki sabaha kadar tuvalet.
Merve_Sa Bende 17. Haftadayım benim de aynı sorunum var hep böyle bi konu başlığı arıyordum demek ki herkes yaşıyormuş içim rahatladı ayaktayken böyle idrar gibi kaçıyor tuvalete gidiyor bazen şeffaf geliyor bazen beyaz geliyor
Nimet-efebspnr38 Merve_Sa valla Bende doktora godecejtim gittik de hatta ama gene de buraya yazdım ki işine yarayan olur yada yardım eden olur 🥰 rahat ol kuzum