Arkadaşlar merhaba. Şeker yüklemesi 50lilik içtim sonuç 166 çıkmış daha sonra 75 lik yaptım bugün 1. Saat 183 2. Saatte 138 çıkmış. Sınırda çıkmış dedi. Dahiliyeye git dedi. İntwrnetten baktım 180 olması gerekiyormuş benim 183 çıktı. Hastaneler o kadar kalabalık ki. Gitmek iatemiyorum. Özele de para vermek istemiyorum. Bana çok abartılcak bir sonuç gibi gelmedi. Tabi ben doktor gibi bilemiyorum ama sanki devlet hastanesindekiler de hani yapıldı desinler diye gönderiyolarmış gibi geldi bana. Napayım sizce dikkat etsem biraz kendim diyet yapsam nasıl olur?