serapYekta Kızlar şuan 10+4 günlüğüz keşke bebeğimizi bu haftalarda hissedebilsek🙄🤦 mide bulantım göğüs hassasiyeti bazen var bazen yok aşırı tedirgin oluyorum 😔 bu haftalarda belirtileri benim gbi olan var mı icim hiç rahat değil çünkü randevuya 5 gün var
somurtkankedi Canım bende 8+0 haftalık hamileyim. Şurana kadar sadece göğüs hassasiyetim var hiç mide bulantım,kusma vs. Gibi bir durum yaşamadım hiç hamilelik moduna giremedim o yüzden